Spoštovani ponudniki turističnih storitev, na Slovenski turistični organizaciji aktivno pripravljajo vsebine za izvedbo letošnjih digitalnih kampanj. Vabljeni, da skladno z javnim pozivom za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva oddate različne paketne ponudbe z namenom promocije in prodaje turističnih storitev neposredno pri vas, ponudnikih. Cilj promocijskih aktivnosti STO je dvig prepoznavnosti Slovenije kot butične, zelene in varne destinacije zlasti pri potencialnih gostih višjega dohodkovnega razreda, posledično povečanje števila prihodov in nočitev domačih ter tujih turistov in večanje prihodkov v turizmu. STO v letu 2021 načrtuje: - izvedbo globalne digitalne kampanje na tujih trgih s kreativo MY WAY, v sledečih državah: Nemčija, Švica, Avstrija, Italija, Madžarska, Češka, Poljska, Slovaška, Združeno kraljestvo, Francija, Belgija, Nizozemska, Rusija, Danska, Finska, Švedska, ZDA in Kanada. - nadaljevanje izvajanja vseslovenske komunikacijske kampanje »Zdaj je čas. Moja Slovenija.« na domačem trgu v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja. Kampanja z enotno kreativo bo potekala na komunikacijskih kanalih STO in vseh partnerjev. Turistične pakete je možno oddati celoten čas od 9. marca 2021 do 31.oktobra 2021. Po tem datumu turističnih paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na Slovenia.info. Predlagamo vam, da je veljavnost vnesenih ponudb do konca leta 2021 oziroma do konca…